به نام خداوند بخشنده مهربان

خالقی که کتاب را معجره آخرین پیام آورش قرار داد و به قلم و آنچه که می نویسد قسم خورد….

سلام به شما عزیزانی که این صفحه رو مطالعه می کنید و از سایت کتاب که بخشی از مجموعه سایت های پاذیز هست دیدن می کنید.

کتاب و کتاب خوانی به نظر ما و شما و انسان های آگاه خیلی مساله مهمی هست.

اما متاسفانه در کشور ما آمار مطالعه پایین هست.

جدا از همه علت های این آمار، به نظر ما خیلی بد است که یک دانشجو یا یک فرد به خاطر هزینه های بالای چاپ کتاب نتونه مطالعه کنه.

از طرفی علت گرونی هزینه های چاپ بخشیش به این بر میگرده که برای چاپ کتاب ها درخت ها قطع می شوند…..

حالا چقدر ناشایست هست که ما کتابی رو که هیچ نیازی بهش نداریم رو در خونه نگه داری کنیم…

اینجاست که مساله تبادل کتاب اهمیت پیدا میکنه.

شما می تونید توی سایت به راحتی کتاب هایی که قبلا استفاده کردید و دیگه نیازی بهشون ندارید رو بفروشید یا به دیگران هدیه کنید یا وقف در گردش کنید.

اینجوری هم شما می تونید با پول حاصل از فروش اون کتاب، کتاب های جدید تر تهیه کنید هم دیگران با قیمت مناسب میتونن از کتاب شما استفاده کنند.

اگر هم کتاب رو وقف در گردش کنید یا هدیه هم بدید خب نتیجه این کار کلی احساس خوب درونی هست و اینکه به جامعه و دوستان ندیده و هموطنانتون کمک کردید ،

راحت تر و بدون دغدغه مالی بتونن مطالعه کنند. تازه از قطع شدن درخت ها هم جلوگیری کردید. چون اصلا خوب نیست که یک کتابی که ما بهش نیازی نداریم در کتابخونه مون بمونه و کاهی بشه.

نکته ی مهمی هم که هست اینه که این تبادل کتاب و خرید و فروش دیجیتال کتاب نه تنها باعث کاهش آمار تیراژ چاپ نمیشه بلکه منجر به افزایش کتاب خوانی هم میشه و این مساله باعث افزایش تیراژ کتاب های چاپی میشه.

آخرین نکته اینکه سعی کردیم برای راحتی کار شما این امکان رو فراهم کنیم تا با وجود نقشه بتونید راحت توی دانشگاه یا محل زندگی تون کتاب هاتون رو بفروشید یا کتاب هایی که نیاز دارید و هم دانشگاهی یا هم محلی هاتون برای فروش گذاشتن رو تهیه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

امیدواریم از سایت استفاده کنید و تونسته باشیم با این سایت به تبادل کتاب در کشورمون کمک کرده باشیم.

از شما دوست عزیز هم درخواست می کنیم با ثبت کتاب هاتون و معرفی سایت به دوستان و آشنایانتون در افزایش آمار مطالعه و فرهنگ کتاب خوانی کشورمون سهم بسزایی رو ایفا کنید.

با بهترین آرزوها و دعا ها برای شما.

موفق و پیروز و کتابخوان باشید.